13 Mayıs 2014 Salı

Anneye Mektuplar

                               
                                                      18.03.1987
    Sevgili Anne,     
   Mektubun elime biraz geç ulaştı malum buralarda çeşitli sıkıntılar var. O yüzden mektubuna geç karşılık verebiliyorum. Mektubunda Ferhan dayımlar ile aramızın düzeldiğini yazmışsın. Hala aramız bozuk muydu? Olsun bu habere sevindim ama bana sorarsan sevgili anne mumdan yangın çıkartıyorsun ne olmuş yani sünnetimde yalnızca 20 mark taktılarsa sırf bu yüzden 16 sene küsmek hiç mantıklı değil. Hayır yani dayımda da hiç akıl yok mu 20 mark nedir ya ayıp ayıp. Neyse beni sorarsan ben gayet iyiyim buralarda güzel bir iş buldum şu bizim evde de olan gırgırlardan satıyorum. Önü baya açık bir iş. En yakın zamanda görüşmek dileğimle... 
                                                                                                                      Oğlun Celal    

                                                                                                                                                                         07.04.1987
   Sevgili Anne,
  Gırgır işinde battım. Benim sattıklarımın karşısında elektrikli süpürgeler olunca millet onu tercih etti tabi. Ama göreceksin anacım gevur yapmış dedirtiyor resmen böyle harıl harıl çalışıyor vallahi. En güzel yanı da seni yormuyor, belin tutulmuyor. Onun dışında sana iyi bir haberim var düğünlerde fotoğrafçılık yapacağım. Merak etme önü çok açık bir meslek hem insanlar evlenmeyi bırakmazlar öyle değil mi? En kısa sürede görüşmek üzere...
                                                                                                                       Oğlun Celal

                                                                                                                                                                               26.04.1987
   Sevgili Anne,
   Mektubun elime dün geçti. Nereden çıktı tek başına Mekke'ye gitme fikri? Sen oralarda ne yapacaksın ah be güzel anacığım. Güneşi bilmiyor musun zaten tansiyonunda var düşüp kalacaksın oralarda. Hayır en azından ben de geleyim Mekke'deki düğünlerin fotoğraflarını çekeyim diyeceğim ama ben o işte de battım. Bu seferde kameramanlar çıktı tabi herkes daha sosyetik görünmek için onları tercih etti. Ama göreceksin anacım istediğin zaman tekrar evleniyormuşsun gibi oluyor. Hem kimin ne taktığını daha rahat görebiliyorsun. Gevur yine yapmış yapacağını anlayacağın. Mekke konusunda da en azından bir süre bekle gitmek için. Onun dışında beni sormuşsun çok şükür iyiyim. Burada yeni bir iş buldum bir çiftlikte çalışıyorum. Eh artık benim işim olmadığı için batamamda öyle değil mi? En yakın zamanda kavuşmak üzere...
                                                
                                                                                                                    Oğlun Celal

                                                                                                                                                                                27.04.1987
 Sevgili Anne,
   Bizim çiftlik sahibi salak anacım bu sefer de o battı. Hayır nasıl bir tesadüftür anlamadım. Madem batacaktın beni mi bekliyordun be adam. Bir günlük yevmiyeyi de alamadım zaten. Neyse merak etme tek günlük çiftlik hayatımda çokça tecrübe edindim. Bu tecrübelerime güvenerek köfte ekmek işine giriyorum anacım. Hem insanlar yemek yemeği bırakacak değiller ya öyle değil mi? En yakın zamanda görüşmek dileğimle...
                             
                                                                                                                    Oğlun Celal

                                                                                                                                                                             09.05.1987    
 Sevgili Anne,
    Mektubunda Kemal'in sünnetini anlatmışsın. Nasıl gelmek istedim bir bilsen. Ferhan dayımlara bol bol selamımı söyle anacım. Mektubunda Kemal'e 20 mark taktığını da yazmışsın. Az değilsin vallahi senden korkulur. Umarım Ferhan dayımlarla aramız tekrar açılmaz. Bir de köfte ekmek işini sormuşsun ne diyeyim anacım senin köftelerin gibi olmuyor. Haa bu arada sen köfte için ne kadar ekmek içi kullanıyorsun benim yaptıklarım bir türlü lezzetli olmuyor işe başladığımdan beri yalnızca 3 yarım ekmek satabildim. Gizli tarifini benimle paylaşırsan sevinirim. En kısa sürede görüşmek dileğimle....

                                                                                                    Oğlun Celal


                                                                                                                                                                                30.05.1987
  Sevgili Anne,
   Galiba ben biraz beceriksizim. Köfte ekmek işinde de battım. Keşke o 20 markı Kemal'e takacağına bana yollasaydın. Hiç sevemedim zaten şu Kemal'i. Aptal çocuk. Saçlarını da hep aynı model kestiriyor. Tarz yapacak ya beyefendi hııııh ay götüm. Sinirimi bozuyor anacım şu Kemal. Ferhan dayım desen o da ayrı bir dert. Biz en iyisi bunlarla komple küselim güzel anacım....
         
                                                                                                  Oğlun Celal                  


*Celal 29 yaşında civa gibi bir delikanlıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder