7 Şubat 2014 Cuma

ÖKUYUN



Peki siz hayatınızda ne kadar ö kullanıyorsunuz? Yeterince kullandığınıza emin misiniz? Aslına bakarsak ö çok güzel bir harf ve bence ö’yü yeteri kadar kullanmıyoruz. Alfabede en sevdiğim harf ö’dür. Ö mükemmel bir harf ama ben de ö’yü yeteri kadar kullanmıyorum bunun için kendi kendime bazı sesli harfleri ö ile değiştiriyorum. Meselö bak şimdi: Bugün erkönden kalktöm, sabah sabah hemen fırına köştum, sıcöcık ekmekler aldım, yedöm, sıçtöm. Ne kadar güzel oldu yahu bayılıyorum canım şu ö’ye keşke adımda da ö olsaydı. Alpör mesela çok tatlı değil mi? Alpör, Alpör, Alpör aynı pötibör gibi tatlı. Biz milletçek ö’ye gerektiği değeri verseydik eğer bugün çok farklı yerlerde olabilirdik. Uzaya falan çıkardık çok röhat ama eğitim sistemimiz buna müsaade etmiyor. Ö’yü kim bulduysa Allah razı olsun eğleniyorum ben ö ile hem kim eğlenmez ki zaten müthiş. Hatta ve hatta yetersiz ö kullanımı yüzünden her yazımın sonuna sevgilerle değil sövgülerle koyarım. Bu arada sevgi ile sövgü kelimesi birbirinden çok farklı kelimeler. Sövgü kelimesini benden önce bulan yoksa ben buldum. Sövgü, sövmekten gelir ve sövmeklerimle anlamındadır. Küfür ederim ama yazamam yani ne bileyim utanıyor muyum nedir anlamadım ki. Ayrıca şunu da yeni buldum sövgülerimle kelimesi dilimize Fransızcadan geçmiştir! Evet ben diyorum noooldu bi itirazınız mı var? Olamaz! Ben buldum diyorum ben buldum! İstediğim gibi sallayabilirim atış serböst.

Keşke hepimiz ö’yü günlük hayatlarımızda daha fazla kullansak o zaman daha bir neşeli olabileceğimize inanıyorum. Ben bundan sonra aynı şekilde devam ederim hacı. Konuya felsefik yaklaşırsak size insan ne için yaşar diye sorsam siz de bana bir sürü gelip geçici şeyler deseniz mesela iyi bir iş, güzel bir hayat falanlar fişmanlar. Aslında hepimiz mutlu olmak için yaşıyoruz yani hayattaki amacımız mutlu olmak ise ben ö kullanarak mutlu oluyorum o zaman ben ö ile yoluma devam ederim siz de amaaan ne bileyim canım takılın işte benim hayatım bu benim mutlu olmam lazım. Bu biraz bencil bir yaklaşım gibi hayatın amacı bu olamaz diyebilirsiniz ama ne yazık ki hayatın amacı mutlu olmaktır bunu kabullenin doğru olan belki de tek bilgi budur.

Sizi rahötlatmak için şunu dile getireceğim sadece: Sevdiğim bir filmin çok sevdiğim bir bölümünde aşırı çok sevdiğim şarkısında diyor ki;
'Mutlu olmak için mutlu etmek yeter dediler.' Şimdi biraz daha sakinseniz aslında hiçte o kadar bencilce olmadığını görüyorsunuz. (Sanırım buraya kadar kullandığım ö’ler haricinde ilk defa ö kullanmış oldum. İşte demek istediğim bu, yeterince ö kullanmıyoruz.) Hatta bu söz hayattaki amacını hem de bu amaca ulaşmak için ne kadar mütevazi olduğunu gösteriyor. Yaniiiğ bırakalım mülkü de mutlu olmaya bakalım. Ben ö kullanarak mutlu oluyorum belki sizde şişe patlatmaktan, parmak çıtlatmaktan, unla oynamaktan yada asansör çağırmaktan mutlu oluyorsanız bunları yapın. Hepimiz mutlu olalım ki ben de melankoli dolu yazılar yazıp dikkat çekebileyim. (ihiihihi) –son zamanlarda dram daha kolay geldi bana bir trajedi yaratmak pek basit komedi ise trajedi+zaman yani biraz beklemelisin ama benim bekleyecek hiç zamanım yok acelem var acelem.


Ö kullan onu!

Ö çok güzel bu kadar açık ve net!

Rö-Rö-Rö.

Öööööööööööööööööööööööööööööööööööö.

Öksürmek, öküz, öpüşmek, örnek vatandaş, öröspu. Bu kadar güzel şeylerin ö ile başlaması tesadüf olamaz kandırma kendini.

Son sözü (oha yine ö kullandım) çok saygıdeğer Woody Allen’a bırakıyorum konu ile bir alakası yok ama çok güzel bir söz;
Hayatta hoşlandığım tüm şeyler ya ahlak dışı ya yasa dışı yada beni şişmanlatıyor. 


Höşçakalın
                                                                                             SÖVGÜLERİMLE

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder