17 Kasım 2013 Pazar

Eğlenceli Olan O mu, Bu Mu?


Merhaba !

Parti yok, kopmak yalan
-Bir ara söylemiştim kandırıldığımızı şimdi tekrar üzülürek size bildiyorum. Bu sefer bizi kandıranlar o biricik öğretmenlerimiz, rehberlik danışmanlarımız imiş. Bizi öyle böyle değil büyük gaza getirdiler saygıdeğer okuyucular. Çalışın dediler, dişinizi azıcık sıkın dediler, bu günler kısa sürecek rahat günler çok yakın dediler, bundan 5-6 ay sonra üniversitelisiniz, eğlencenin dibine vuracaksınız dediler. Peki öyle mi oldu? Hmm bakalım.

-Şahsen benim üniversite ile ilgili düşüncelerim şöyleydi, direk kapıdan içeri girince bir club müziği ardından beleş içkiler daha sonra kopmalar, çoşmalar, partiler daha sonrada herhangi bir köşede sızmış olarak uyanmaktı. Şimdiye kadar öyle bir şey olmadı şimdiye kadar olan şeyler hemen hemen "yaa abi bizim geçme notu kaç?" yada "Sende geçen dersin notları var mı?" gibi şeyler. Dostlar liseyi çalışmadan geçen ben sözde eğlence, parti, diskotek ortamı üniversitede etüt odalarında çalışır oldum. Okulun kütüphanesinde sabahlayan arkadaşlarım oldu sonra öldü onlar geçen gömdük bir çoğunu.

-Peki tamam okul eğlenceli değil orasını anladık ama sokak öyle mi o biraz tartışılır.

Sokakta neler var???


-Efenim sokak için aynı şeyleri söylersek et ve balık kurumu bizi allahsız ilan eder. Sokak çok başka çok değişik.


-Eğer Kadıköy'de iseniz yapmanız gereken bazı şeyler var örneğin barlar sokağında gezmek, rıhtımda kol kola gezen sevgililere ayıplar gibi bakmanız, bağlama çalan şu adama bahşiş vermeniz ve tekrar barlar sokağında gezmeniz gibi. Peki başka ne mi var Erdal ustanın zurnasından yiyip boğaya selam verip tekrar barlar sokağına gidebilirsiniz. Daha da daha da diyorsanız neden moda'da bir sinemaya gitmeyeseniz veya neden Alpay Erdem'i izlemeyeseniz ki tabi bunları yaptıktan sonra tekrar barlar sokağına gitmeniz lazım. 

-Peki her şey sonu bu barlar sokağına çıkıyorsa nedir bu barlar sokağı?

-Aslında normal bir sokak ama komşuluk kültürü çok gelişmiş bir sokak örneğin tirbişonunuz mu yok merak etmeyin yan komşunuzda gani gani var, birayı çakmakla açmayı bilmiyormusunuz önemli değil bu sokaktaki insanlar çok yardım sever ayrıca her yerde kedi var. Nereden geliyor canım bu kediler.

Sokakta hayat var !
-Ama tabi çok takılmayacaksın bu mekanda, bağımlısı olursun arada bir gideceksin şöyle bir bakacaksın, yolunun üstü ise bi uğrayacaksın, merhaba bob marley diyeceksin sana bakan kediye, yürümeye devam ediceksin Ermeni kilisesinin önüne gelince duracaksın sonrada tam yerini bulmuşsun puahahah diye güleceksin yada bana yararı olamayan kilisenin papazını diyeceksin. Yürümeye devam et sakın durma eğer durursan Tales'e girebilirsin işte oraya girme çünkü çıkması zor oluyor yada gir kaç kere geliceksin dünyaya hem pişman olursan kilise yan tarafında orayı düşün ben yine iyi girmişim falan de kendini kandırmaya çalış.

Neyse lafı fazla uzatmayayım demem şu üniversite eğlenceli değil eğlenceli olan sokak. Haydi ben kaçıyorum barlar sokağında ayakkabımın tekini unutmuşum. 

Çalmasalar bari...  

*Hadi bu video da benden size hediye olsun.


                                                                                                  Sövgülerle

1 yorum:

  1. Video güzel ama yazinin a** koyayim. Kazanmaya calisiyoz la biz burda sikik.

    YanıtlaSil