22 Ekim 2013 Salı

Gereksiz Adam

Merhabalar !



-Geçenlerde öylesine, arsızca, bir başıma sokakta yürüyorum. Yorulana kadar devam ediyorum sonra biraz soluk almak için duruyorum 'dinleneyim' diyorum kendi kendime.
Olduğum yere çömüyorum. Etrafımda ki insanlar bana bakıyorlar 'ne bakıyosunuz ulan' gibisinden kaş göz yapıyorum kimseden tık ses çıkmıyor bakmaya devam ediyorlar,
sanırım buraların insanı hiç halden anlamıyor yoksa niye bi yorgunluk çayı demleyip bana getirmesinler ki içerleniyorum bu davranışlarına doğrusu böyle saygısızlıklara
katlanamam çömeldiği yerden kalkıyorum üstümü başımı silkeliyorum saçlarımı geriye attırarak 'hıııh size' diyorum giderken de acaba nasıl tepki verecekler diye meraklanıp
arkama bakıyorum. Bazen böyle hınzırlıklar yapıyorum ama beklediğim tepkiyi alamıyorum 'tüüüh sizin sıfatınıza oçlar' diyince çoşkulu bir kalabalık bana doğru koşmaya başlıyor
durduramıyorum onları, önünü alamıyorum beni bir güzel dövüyorlar. Çok değil kalktığım yerden 10-15 metre ileride ağzım burnum kırık bi şekilde yatıyorum az önce beni döven
insanlar halimi görüyorlar ama yardım etmiyorlar tekrar içerleniyorum ama bir yandan da mutlu oluyorum kendi kendime bende olmasam bu insanlara kim kardeşliği kim dostluğu
kim beraberliği kim yardımlaşmayı hatırlatıcaktı be diyorum. Çünkü dayak yerken gördüm vardiyalı olarak dövdüler beni sağolsunlar kimsenin hakkı yenmedi sanırım beni
dövenler sosyalistti yada Enver paşacı bir grup emin olamıyorum.

-Yara bere içinde ayağa kalkıyorum birden aklıma dank ediyor ben ssk'lıyım diyorum doğru bir hastehaneye gidiyorum. Gördüğüm ilk kişi bir hemşire oluyor yanına gidip dik
dik bakıyorum kullandığı parfümün markasını, ev adresini ve anne kızlık soyadının üçüncü harfini soruyorum bana sapık muamelesi yapıyor yeniden içerleniyorum ama bu
sefer kafama takmıyorum. Boş bir yatak bulup uzanıyorum, biraz gözlerimi kapatıp dinleniyorum dinlenirken aklıma hastahane kokulu parfüm fikri geliyor yapılacaklar listeme
ekliyorum bunu, tam bu sırada bir adam gelip bana ücretsiz tabldot yemek veriyor teşekkür ediyorum. Bazen böyle kibarlıklar yapıyorum. Karnımı doyurduktan sonra kadın doğum
bölümüne gidiyorum, yeni doğan bebekleri görüyorum. Bence yeni doğan bebekler çok çirkin oluyorlar bu çirkinliğe dayanamıyorum ama adetende olsa yeni çocuk sahibi çifte
çocuklarına benim adımı konması isteğimi diretiyorum. Beyfendi düşünürüz diyor hanımsa bana dik dik bakıyor onun bu bakışları bana hemşireyi hatırlatıyor evlat sahibi
çiftin müsaadesini alıp yanlarından ayrılıyorum. Hemşireyi soruyorum ama gitmiş beni beklemediği için ona küsüyorum. Bazen böyle kindarlığım tutuyor işte.

-Çıkışta bir taksi çağırıyorum ama binmiyorum çünkü taksicinin bıyıkları beni korkutuyor kibar bir dille bunu ona söylüyorum o ise benim avradıma sövüyor bunun üzerine
eşimin yani Julia Roberts'in bu tartışmaya konu edilemeyeceğini dile getiriyorum ama sanırım taksici Julia'yı bir küfür olarak algılayıp o da beni dövüyor dayak yerken 'dur !'
diyorum 'yeter vurma yaktığın benzine yazık' diyorum daha da sert vurmaya başlıyor sonra durak arkadaşları gelip kavgayı ayırıyorlar hepsine teşekkür edip ellerine ellişer
lira sıkıştırıyorum. Yolda yürürken camlardan yüzümün yansımasını görüyorum gerçektende darmadağın olmuşum Julia bu halimle beni almaz diyorum bende ev yerine metresime
gidiyorum ara ara gidiyorum ama pek iyi anlaşamıyoruz ilişkimiz sadistlik üstüne kurulu galiba. Kapıyı çalıyorum metresim açıyor kızıyorum 'yav' diyorum 'salim abi metresimsin
diye bişey demiyorum ama kaç defa söyledim kim o diye sormadan şu kapıyı açma dedim' diyorum lafımı bitirir bitirirmez hemen sadistliğe başlıyor çok fena canımı yakıyor
zaten harap olmuş durumdaydım bide sadistlik gelince iyice beter oldum gitmek istiyorum ama gidemiyorum ayaklarım hareket etmiyor bende bunun üzerine olduğum yerde
belki de ait olduğum yerde yani metresimin kapısının önünde öylece kala kalıyorum. Bazen böyle tembellikler yapıyorum kapıyı açıp tekrar beni görünce bu sefer öncekinden
daha beter sadistlik yapıyor.

-Sesimi çıkarmıyorum ama çok geçmeden ihtiyar komşu bana yemem için topkek veriyor yanına meyve suyuda istiyorum getiriyor. Bazen böyle yüzsüzlükler yapıyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder