14 Temmuz 2013 Pazar

En Çok Ben Bilirim Ben Eşim Değil !

Merhabalar !


Yakışmadı sana İlker bey hem de hiç yakışmadı !

-Ahh sevgili dostlar ahh çok üzgünüm yine üzgünüm. Gerçeği, doğruyu gördüğüm için üzgünüm. Göz göre göre kandırıldığımız için üzgünüm. Öncelikle şunu söyliyim ki sana yakışmadı kanal d, sana yakışmadı İlker bey yakışmadı… Bizi böyle kandırmanız olacak şey değil hala inanamıyorum. Kin doluyum, nefret doluyum, öfke doluyum, gidip acık dolanuyum.

-Şimdi hanımlar beyler Kanal d de ‘Ben bilmem eşim bilir’ adlı eşlerin, sevgililerin, manitaların, aşk böceklerinin katıldığı yarıştığı böyle güzel bi program var, e izleyeni de var seviliyor sayılıyor. Geçen akşam iftarı yaptıktan sonra her iftar sonrası olduğu gibi yine üzerime acayip bir ağırlık çökmüştü bende hantallığım sayesinde 40 adımmış, depara kalkmakmış, akşam yürüşüymüş falan pek inanmadığımdan koltuğa olabildiğine uzanıp televizyon seyretmeye başladım. Ben bilmem eşim bilir’e denk gelince de kaldım her şey iyi güzel giderken lanet olası sivri zekam hepimizin kandırıldığını fark etti.

Program sonrası bir yarışmacı (temsili)
-İzleyenler bilir sırada ki oyunlardan birisi de acı biber yemecedir.  Genelde zor bi oyun olduğu düşünülür ama bırakın Allah aşkına ya, olaylara olduğu gibi bakmayın altında yatan gerçekleri bi görün sizce sıfır, gıcır, enfes bi araba bu oyuna verilir mi? (genelde sona koyuyorlar onun için) Cevap veriyorum verilmez ! Yahu arkadaşlar yemeye bile gerek yok yut gitsin sizce bi arabaya bu kadar kolay sahip olunabilir mi? Hiç zannetmiyorum. İşte size kandırıldığımızı söylemiştim şimdi de açıklıyorum esas oyun yemede değil ÇIKARMADA !

-Evet yanlış duymadınız çıkarmada. Bence oyun şöyle olmalıydı: Şimdi atıyorum program salı günü olsun pazartesiden programa gelecek yarışmacılar aranıp “kardeş yarın kanala gelmeden çok değil 10 tane bizim programda ki gibi acı biber yiyip gelin” denilecek ardında oyuna geçilecekti. Peki oyun nasıl mı olacaktı şöyle: programın çekildiği yerdeki tuvaletlere küçük, belden yukarısını (malum rtük var) çekecek  şekilde kamera yerleştirilecekti ve en insancıl davranan da arabanın sahibi olacaktı bu kadar basit. Kimse o acı biber yiyen yarışmacıları ertesi gün evde çektikleri acıları düşünmüyor. Öyle 1 şişe ayranla olmaz bu işler İlker bey !

-Birde en çok biberi yiyene kahraman muamelesi yapıyorlar ya nasıl sinirim bozuluyor anlatamam şimdi tamam eyvallah sonunu düşünen kahraman olamaz diye bi söz var bu yarışmacılarda belli ki sonlarını hiç mi hiç düşünmüyorlar ama sorarım size bunlar mı kahraman? Böyle kahraman mı olur lan? Adı ne bunların? Örümcek adam, demir adam, yarasa adam, süper adam var, bunlar da o zaman Kaan Ertem’in zıçan adamı oluyorlar kimse kusura bakmasın.

Shit man!

 
-Efendim en nihayetinde demek istediğim yarışmanın benim fikrim gibi yapılması çünkü hak eden hak etmeyen o zaman ortaya çıkar. Yemeyi geç yemeyi herkes yer ama bakalım çıkarabiliyor musun var mı o g*t önemli olan budur. Bizleri de kandırmaya hiç lüzum yok. Yerken çok asi, çok kararlı, kendimden çok eminsin ama çıkarırken nasılsın bakalım. Hani o zıpır, yerinde duramayan, eğlenceli çocuk nerede noldu ona şu tuvaletteki yüzümün haline bak seninle kim kalacak ışıklar kapanınca benden çok uzakta ooo papatya…..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder