1 Haziran 2012 Cuma

Bu Yıl Yine Okul Okuduk

Merhabalar

-Artık okulun son haftasına geldik yani okulu kapatıyoruz tatile giriyoruz karne heyecanı başladı...
Şaka şaka heyecan falan yok e-okul çıktıktan sonra heyecan falan kalmadı tadı kaçtı okunmaz artık canım
bu devirde.

-Her yıl okulda tonlarca şey öğrenip 3 aylık tatilde unutuyoruz ardından bir sonraki sınıfın konularında
hocalar "bunu burdan yapıcaz izlediğimiz yol şu. Şu canım hani geçen yıl görmüştünüz ya" diyip bizden
imkansızı istiyecekler ve bizde "hııııı öylemiymiş ben o gün raporluydum hocam" diyip yine yazılılarda
çalışkan arkadaşlarımızın arkasına oturmak için kıyasıya mücadele ediceğiz.

-Ama benim bu yıl okulda öğrendiğim en önemli şey vcd dersliğindeki bilgisayar internete giriyor hemde yardıra
yardıra giriyor.

-Acaba hala "aidatını ödemeyene karne yok!" diyen müdür varmı?

-Bakın size diyorum en büyük burç Erol Büyükburç'tur!

-I feel good'a "a piyi guu" diyen insanla ben samimi dost olurum.

-Bakarsan bağ bakmassan bakma kardeşim allah allah!

-Yavaş yavaş sona yaklaştıkça sorasım geldi ruhsuz bir şair ne kadar şiir yazabilir ki?

-O halde yazımı güzel bir dörtlükle sonlandırayım;

Yağmuru seviyorum diyorsun,
Yağmur yağınca şemsiyeni açıyorsun...
Güneşi seviyorum diyorsun,
Güneş açınca gölgeye kaçıyorsun...
Rüzgarı seviyorum diyorsun,
Rüzgar çıkınca pencereni kapatıyorsun...
İşte,bunun için korkuyorum;
Beni de sevdiğini söylüyorsun...


                                                                                             Sövgülerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder