24 Mayıs 2012 Perşembe

Adını Sen Koy

-Varya çok yazmak geliyo içimden ama bir türlü yazıcak bişey bulamıyorum aslında varda nasıl yazsam onu tam kestiremiyorum.

-Çok zaman oldu blog’a eğlenceli bişeyler yazmayalı geçenlerde baktımda hep garip garip şeyler yazıp koymuşum.

-Geçen gün kapı benimle konuştu ciddiyim böyle dile geldi. Benim kapı biraz gıcırdıyo aslında baya bi gıcırdıyo yine bi gün gıcırdarken “ayyyyy” dedi ama bildiğin “ayyyyy” dedi yani nasıl oldu anlamadım bende.

-Size güzel bir hikaye anlatasım geldi buyurun;
“Bir gün köprüde yürüyordum ve kenarda, aşağı atlamaya hazırlanan bir adama rastladım. Hemen koştum ve “dur” dedim “yapma!”
“Neden yapmayayım?” dedi.
“E, uğruna yaşanacak çok şey var çünkü!”
“Mesela?”
“Şey… Dindar mısın?”
“Evet”
“Bende!” dedim. “Gördün mü? Şimdiden asgari müşterekte birleştik bile! Gel konuşalım. Hıristiyan mısın yoksa Budist mi?”
“Hıristiyan’ım”
“Ben de! Katolik misin, Protestan mı?”
“Protestan”
“Bende! Episkopal mısın, Baptist mi?”
“Baptist”
“Vay! Ben de! Tanrı’nın Baptist kilisesinden mi yoksa Efendimizin Baptist kilisesinden misin?”
“Tanrı’nın Baptist kilisesindenim”
“Ben de! Özgün Tanrı’nın Baptist kilisesinden misin yoksa reformcu Tanrının Baptist kilisesinden misin?”
“Reformcu Tanrının Baptist kilisesindenim”
“Ben de! Peki, 1879’da reform yapan reformcu Tanrının Baptist kilisesinden misin yoksa 1915’te reform yapan reformcu Tanrının Baptist kilisesinden misin?
“1915’te reform yapan reformcu Tanrının kilisesindenim” dedi adam
Bunun üzerine bende “Geber o zaman kafir pislik!” deyip ittim alçağı.
  (Nietzsche Öldü! Bir Hipopotam Olarak Yeniden Doğdu’dan alıntı)

-Bu aralar alıntı yaptığım kitabı okuyorum yavaştan bi keyif almaya başladım (her kitabın ilk başı biraz sıkıcıdır mazur görün) iyi kendini okutturan bi havası var öyle işte. 

-Ben yazıyı yazdım ama başlık koymadım bulamadım bi başlık gitti en iyisi “adını sen koy” yapiyim hem güzel filmdi de.


                                                                                                        Sövgülerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder