24 Nisan 2012 Salı

Bir Zamanlar Askermiştik

-General suratıma doğru bakıyordu pek fazla zamanım yoktu acele edip hemen bir karar vermem gerekiyordu ben de öyle yaptım "Her şey hazır amirim emirlerinizi bekliyoruz"......sıçtımmm....ben koskoca generale "amirim" dedim amir nedir arkadaş

-Ertesi gün her şeyi unutmuştum tezkeremi alıcaktım heyecanlıydım artık bitmişti benim için askerlik derkeeen "biz seni çok sevdik sen kal burda ya" dediler dediler inanmadım bak ne oldu şimdi?

-Şuanda bu satırları hudutda nöbet beklerken yazıyorum bi elimde fanta diğer elimde dikenli sopa

-Ya yuh arkadaş silah bile vermediler bana dikenli çivili sopa verdiler ama çok pis acıtır rahat olun siz huzurlu ve güvenli bi şekilde uyuyun ben nöbetteyim

-Pet bardaktaki son yudumumu almıştım son yudumlar nedense boğazımı yakar hep bu seferde öyle oldu içtikten sonra bardağı bir köşeye koydum yukarıdaki yıldızları seyretmeye koyuldum elim dikenli sopamın dikenine geldi canım yandı hızla elimi çekerken çalılıklardan gelen sesi duydum dikkat kesildim ağır adımlarla çalıya doğru ilerledim çalı hareket halindeydi birden hareket kesildi bende aklıma sonradan gelen protokolü uyguladım

-Dur! Kim var orada parola?

-Çalılıktan ses yoktu artık hemen bir karar almam gerekiyordu hücüm yeleğimi çıkardım ayakkabımın bağcıklarını söktüm hücüm yeleğimi çalılığın üstüne geçirip bağcıklarımla sağlama aldım şüpheli çalılığı alaya götürdüm kendimi kahraman gibi hissediyordum ta kiiii.....

- General suratıma doğru bakıyordu pek fazla zamanım yoktu acele edip hemen bir karar vermem gerekiyordu ben de öyle yaptım "Her şey hazır amirim emirlerinizi bekliyoruz"......sıçtımmm....ben koskoca generale "amirim" dedim amir nedir arkadaş? Generalin yaveri şüpheli sandığım çalılığı alıp generale uzattı general eliyle çalılığı tarttıktan sonra "Bu sene çok mahsül yaptı mübarek" dedi cebinden sigarasını çıkarıp ilk baş kendi ağzına sonra da bana uzattı "Ben kullanmıyorum amirim" dedim (yine sıçtım)

-İşte aslında böyle yandı benim askerliğim deeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrmişim yok lan yanmadı daha, henüz,galiba,belki,şimdilik ,du bakalım.


                                                                                            Arz Ederim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder