4 Mayıs 2012 Cuma

Bu Derbilerin Benimle Derdi Ne Arkadaş?

-29 Nisan günü her şeyi hazırladım tüm planlarımı yaptım zamanı acayip süper hazırladım sadece kafamdaki maçın tezahüratları var ama en büyük sorun dershane!

-29 Nisan günü dershane maç saati ile çakışıyo olamaz maçın ilk dakikaları kaçıcak sadece ilk dakikalar olsa yine iyi ondan önce kadrolar istatistikler yorumlar hepsi kaçıyor ama neyse ki o sorun da halledildi….Hızlı koşar adımlar.

-Dershane de son dakikalarda çantadaki Beşiktaş formamı çıkartıp tişörtümün üstüne geçiriyorum zil çaldığı gibi koşar adımlarla doğru derneğe giriyorum benim yerim terasta hazır beni bekliyor terasa girmeden hemen önce totemimi yapıyorum kesin alıcağız bu maçı.

-Zamanlamam beklediğimden iyi maçın başlamasına aşağı yukarı 5 dakika var yanıma Gökhan abi geliyo “ne içersin?” diye soruyo maçın 3. dakikası ilk birayı bitiriyorum.

-Maç her zaman ki gibi öyle aman aman bir atağımız yok ama gol gelicek biliyoruz bütün dernek bağıra çağıra marşları söylüyo derken ilk yarı bitti.

-Devre arasında boş durmuyoruz marşlar türküler üçlüler durmadan bir aksiyon içinde bütün dernek ikinci yarı başlayın herkes pür dikkat maçı seyrediyo işte o arada beklediğimiz şey oluyor

-Dakika 54 gol Egemen dernek yıkılma noktasında herkes sevinç içinde yanımda duran abi (ona stoke city maçına gittiğimizden beri abi diyorum adını falan bilmiyorum) sandalyeye çıkıp karşı taraftaki fenerliler derneğine doğru “goooooooool” diye bağırıyor  sevinçten onun üstüne atlıyorum az kaldı düşücez ama olsun Egemen golu attı artık.

-Fakat sevinç o kadar uzun sürmedi ardından fenerin golü geldi sonra bir tane daha derken o kadar hazırlık o kadar sevinç birden uçup gitti ben her zaman olduğu gibi yine dernekteyim ve yine bir derbide kaybediyoruz.

-Ve gelelim 3 Mayıs tarihine yine dershane var yine maç var bu sefer gitmiyorum maça nedenlerim var tabi; yorgunum,açım,biletlerle uğraşıyorum. Kendimi bunlarla kandırıyorum dershaneden çıkınca derneğe bile bakmadan eve doğru gidiyorum bu seferki totemim maçı seyretmemekti açık konuşalım takımın durumu pek iyi değildi ama işte bu sefer oldu maçı aldık

-Evin içinde tek başıma galibiyeti çığlıklarla kutluyordum bilgisayarın başından kalkıp odamın penceresini açtım derneğe doğru baktım terasta geçen maç yakılmayan meşaleler bu maç yakılmıştı ortalık meşale dumanı olmuştu sesleri duyuyordum

-İşte şimdi milyon dolarlık soruya gelelim neden ben derneğe derbi maçları seyretmeye gitmeyince maçı kazanıyoruz niden nidennn


                                                                                            Hörmetler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder