14 Nisan 2012 Cumartesi

Bir Bilmecem Var Çocuklar

Merhabalar



-O sabah telefeonun sesi ile erkenden kalktım gözlerimi açmakta zorluk çekiyordum duvardaki saate baktım 07.00 tam zamanı.... Yataktan doğruldum kendiminde anlamadığım bir iki kelime fısıldadım tuvalete doğru yürürken duvarda ki posterin bantının çıktığıını gördüm düzelttim tuvalete girdim şimdi biraz daha rahatlamış uykum açılmıştı ezber adımlarla mutfağın yolunu tuttum geceden hazırladığım bir iki lokmayı ağzıma tıktıktan sonra üstümü değiştirmeye gittim artık hazırdım aynada kendime baktıktan sonra dışarı yola koyuldum yapacak işim çoktu o yüzden hızlı adımlarla gitmem gereken yere doğru ilerliyordum on dakika sonra vardım karşımda biraz beklediği belli olan kaldırıma oturmuş çocuk vardı yerden bulduğu küçük dal parçası ile sağ diz kapağında ritim tutuyordu beni görünce ayağı kalktı üstünü başını sirkti cebinden çıkardığı küçük beyaz poşeti bana doğru uzattı yüzüme baktı hafifçe gülümsedi ardından büyük ihtimalle geldiği yerden gitmeye başladı elimde duran poşeti açıp içindekileri cebime attım poşet rüzgar da savrularak yere doğru düştü kafamı kaldırdım karşı apartmandaki kadın koca halıyı tek başına sirkmeye çalışıyordu bahar temizliğine biraz erken başlamış diye düşündüm.


-Yuh arkadaş ben öyle ne yazmışım ya yemin ediyom içim sıkıldı neden öyle bişey yazdım ki ayyy o kalın kalın  rus romanları gibi öööööğk  


-Ama acaba o poşetin içnden ne çıkardım ben bak merak ettim ne çıkmıştır kimbilir o poşetin içinden bide o çocuk kimdi be konuşmadan etmeden sırıtıp gitti lan bi selam ver puşt!


-Neyse bırakalım bu edebiyat işlerinide size bi fıkar anlatayım ben; "Temelle Dursun kazı yapıyolarmış kaz ölmüş" 


-Madem başlığın adı bir bilmecem var çocuklar o zaman bir bilmece sorayım: "Sınavdan düşük alan Alper ne demiş?"  ................................................................................................"mına koyayım böyle dersin demiş"


                                                                                                           Saygılar Sevgiler 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder