1 Mart 2012 Perşembe

Küpler

Merhaba

-Yazı yazılabilen su geldi.

-Klasikleri seviyorum uğraşmayıda seviyorum;
+kara murat hanginiz?
*benim,hayır benim,kara murat benim,ben,ben
+herkes kara murat sen kimsin?
*ben ekrem abi her türlü sıfır ikinci el çalıntı telefon,
tam kontör parça kontör,faturalı faturasız hat bulunur abi,çay
söyliyim mi içeriz.

-3 tane küp aldım kendime acayip güzeller çok hoşlanıyorum
seviyorum küplerimi ama hayat her zaman güzel olmuyor tabi
ister istemez bazı çirkin şeyler oluyor (evet Edu kaçırdığın
golleri söylüyorum) çok kızıyorum sinirleniyorum sinirlenincede
çok pis şeyler yaparım sinirimden o çok sevdiğim canım küplere
biniyorum bin allah bin sinirim ancak öyle atıyorum.

-Bak yine sinir geldi nerde lan küplerim!

-Serdar ortaçın şarkıları eskimiyo arkadaş eskimiyo ağzımızda
paralanmıyo şarkılar,mesela sen "Buralara yaz günü kar yağıyor canım
ölene kadar seni bekleyemem ona buna benzemem oyuna gelmem senin
için ölmeye söz veremem" bu nasıl eskicek olamaz hayır katiyyen.

-Çocukken sıpaydır mene hastaydım ama şimdi karşıma çıksa süpürgeyle
alıp camdan atarım asla öldürmem mübarek hayvan olm o günah.

-Sıpaydırmen demişken sormadan yapamam sıpaydırmen mi döver yoksa
betmen mi?

-En son sorduğum sorudan ötürü kendimden utanıyorum silsem mi lan
acaba neyse ben tükürdüğümü yalamam temiz bi insanım ne yalıcam
tükürdüğümü tiiiiy ne iğrenç şey o öyle.

-Eşitliği savunan bi insanım o yüzden karnemde 1'den 5'e kadar
tüm notlar var yoksa geometriciyle aramda olanların hiç bir
alakası yok.

-Geometriyi hatırladım yine sinir geldi yüzüm ekşidi sirke gibi oldu
küpe binersem zarar veririm binmicem bu sefer.

- +artık bende çalışmak istiyorum Selim en azından kendi masraflarımı
karşılamak istiyorum
*öyle bi işin olduğunu sanmıyorum Pakize sen bırak bunlarıda bana bi
çay koy hadi kuşum
+kuşum mu ayy peki arıcım <3
*iyiki çocuk yapmamışız ne biçim çiftiz lan biz allah bizim belemızı versin
+versin yün halıcım...


-Son olarak herkese iyi tatiller :)

                                                    <Saygılarımla>

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder