1 Mart 2012 Perşembe

Eski Güzeldir

Merhabalar

-Yeni her zaman iyidir diyenler için (evet özellikle sen Barney Stinson) ne diyorsunuz
kardeşim asıl güzel olan şey monotondur,geçmiştir,nostaljidir.Aslında bende yeninin her zaman
daha iyi olduğunu düşünüyordum ama geçenlerde yaşadığım yalın,sade bir olay fikrimi değiştirdi

-Beden dersinde fark ettim eskinin yeniden daha güzel olduğunu.Hemen anlatayım tabi ki

-Şimdi efendim beden derslerinde malum genellikle futbol oynarız biz erkekler bende genelde
mevki olarak forvet oynarım bu forvet oynama işi yeni çıktı bende liseye başladığımda çıktı
aslen ben bir stoperim ama ileride oynama başladım lisede radikal kararlar almaya başladım
yeni daha iyidir dedim liseliyim dedim neyse geçenlerde beden dersinde uzun bir aradan sonra
tekrar stoper oynadım ve gerçekten baya zevk aldım özlemişim stoper olmayı top kestim adam
tuttum ileride bana yapılanları bu sefer ben yaptım baya da zevk aldım güzelmiş stoperolmak
dedim eski güzeldir dedim geçmişe mazi diyenin alnını karışlarım dedim hem eski daha güzel
olmasa ne diye tonca eskileri anlatan film çekiyolar kardeşim dedim yarın hangi dersler var ki dedim
ödev varmıydı acaba dedim gelmesem mi acaba dedim konudan iyice koptum o ara adamıda kaçırmışım
ama allahtan kazmaydı da atamadı yani sonuç olarak eskiyi özledim ben

-"Nerde o eski bayramlar" daha şimdiden diyorum o derece kaptırdım yani kendimi

-Haa bu arada stoper olmama rağmen 2 gol atıp 1 asist yaptım baya bi bişey oldu bana.


                                                           Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder