1 Mart 2012 Perşembe

Berber

  Merhaba

-Düşünüyorumda -evet düşünebilen bir varlığımdır ayıptır söylemesi- hayatta
ki en büyük tecrübe nedir yani tecrübe derken kötü bir tecrübe

-En sonunda buldum berber. berberdir abi en kötü tecrübe özelliklelede
kış aylarında malum kış ayları hastalık aylarıdır grip,nezle ne varsa
olursun neyse oturursun berber koltuğuna başlar güzeldir konuşursun edersin
hangi okul hangi bölüm diye sonra hastalığın baş gösterir özellikle nezle
allah belasını versin nezlenin tutamazsın kendini böyle burnun akmaya başlar
hani bişeyde yapamazsın berberdesin abi silemezsin her taraf saç olmaz öyle
beklersin işinin bitmesi

-Hayır bide daha kötü bişey önünde koskocaman bi ayna burnun akar utanırsın bide
o halde kendine bakarsın ya biter o dünya senin için yaşayamazsın zaten
saçlarınıda kestiriyosun yeni halinde berbat olucak üstelik yeni haline
böyle bi başlangıç yapmak akıllara zarar olur

-Bide berberin deydirme olasığıda var gerçi o haldeyken hiç bi berberin deydireceğini
sanmıyorum ama olsun öyle bi riskte var bide hiç bişey olmasada saçma bi
muhabbete başlarsın klasik berber soru "baban ne iş yapıyodu" veya "baban
kim senin" veya veya en büyüğü "senin babandamı burda tıraş oluyo" ya kardeşim
ne alıp veremediğin var babamla kel diye mi yapıyosun

-En son berbere gittiğimde düşündüğüm şeyler bunlardı ya benim başıma böyle
şeyler gelse çok kötü olurdum herhalde allah böyle bi dert vermesin diyorum
kimseye


Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder