1 Mart 2012 Perşembe

Tartı

   
Merhabalar

-Ben tartısız büyüdüm tartı nedir,tartı sahibi olmak nasıl bir histir bilemedim bizim evde tartı yoktu. Nasıl olurda tartı yoktu ailecek çok fit bir ailemiydik yoksa gerçeklerle yüzleşmeye mi korkuyorduk bilmiyorum ama yoktu yanee taaam mı?

-Tartı dünyanın en acayip şeyi lan valla,üzerine çıkmak tam bir kumar çıktıktan sonra ağlıyacakmısın yoksa gülecekmisin başlı başına bir muamma (cümle içinde ilk defa muamma'yı kullanışım hüzünlendim) dert etmeyin önemli olan katılmaktı

-Tartısızlıktan tartılı rüyalar görmeye başladım ben uzun bitmez gecelerde oğlum. Tartıyı bine bine kırdığım,tartının beni kırdığı sonra hep beraber kırıldığımız rüyalar gördüm korkunç rüyalar,tiksinç rüyalar,nemli rüyalar....

-Hayır en çok itiraz ettiğim şeyde doya doya binemedim tartıya,tartıyla oynayamadan büyüdüm tartının o ayarını değiştirip kendimi 150 kilo göremedim siz bunları yaparken ben çizgi film seyrettim,evde oturdum,iskambilden evleryaptım asosyal oldum lan asosyal...vicdansızlar....

-Şu an bile kaç kilo olduğumu bilmiyorum sadece tahmin ediyorum çok zor çoook!

                                                 Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder