1 Mart 2012 Perşembe

Yeni Yıl

Merhabalar

-Şu yeni yıla nasıl girersen tüm yılın öyle geçer muhabbeti varya haah işte o ne saçma
bişeydir olmuyor sayın okur olmuyor (çok mu kibarım ne) örneğin ben geçen yıl son derece
müthiş bişey buldum dedim ki ben yeni yıla napsamda girsem para mı saysam,uyusam mı,kitap
okuyarak mı girsem dedim en sonunda buldum lan oğlum dedim neden ders çalışarak girmiyon ki
azıcık sık dişini 23:55'ten 00:01'e kadar çalışsan yeter tamam uzun bir süre zaman bir
türlü geçmek bilmez ama dayan biraz dedim ve yaptım noldu hacı oldu mu? Nerdee ne güzel
1 yıl çalışmadan rahat edicektim amma lakin fakat olmadı bu da gol değil yani

-Sırf geçen yıla inat olsun diye bu yıl tuvalette giricem yeni yılın ağzına sıçıcam
intikamım çok feci olacak yeni yılll

-Her neyse kıran döken bi insanım nedendir bilmem ama neyi ellesem elimde kalıyo kendimden
korkar oldum yine geçenlerde birşey kırdım elektrik süpürgesiyle temizlemeye başladım ama
birden o da nesi bizim elektirik süpürgesi star wars'ın r2d2'su aynı lan sadece renkleri farklı

-Aradığı giysisini bulamayıp annesine soran gençin dramı "anne bana akıl verme atlet ver"

                                                          Saygılarımla

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder