8 Ekim 2017 Pazar

08.10.2017

Yaşım 22 ama 23’den gün alıyorum.

Askere gitmedim çünkü okuyorum.

Okulumu uzattım çünkü üniversiteyi 4 yılda bitiren 4 yıl çalışır 5 yılda bitiren 1 yıl çalışır dediler. 

YALANCI ŞEREFFİZLER!

Murat Menteş’e ayar oluyor ve sevmiyorum.

Soyadımın nereden geldiğini bilmiyorum. Anlatacak bir hikaye yok.

Yolsuzluk tabiri bana tuhaf geliyor.

Türkçe ile felsefe yapılabilir gibime geliyor.

Bu zamana kadar iddaa’dan tam 80,75 lira kazandım.

Bizde para yok.

Çanak anten bence teknolojinin dikeni. Çanak antene katlanıyorsam sebebi teknolojiyi sevmem.

Artık pilavı eskisi kadar sevmiyorum. Yeni favorim türlü.

Turuncu çatılar güzel değil bordo da güzel değil en güzel çatı siyah-gri olan çatı.

Fransız balkonu boş iş.

Vallahi bak bir ara şu passolig’i çıkartıcam.

Karga mı martı mı? Karga.

Martının sesi karganınkinden daha kötü.

Martı aç gözlü bir hayvan. Karga kendi ekmeğinin peşinde kafası çalışan hayvan bi kere.

İnternet işinde  güzel para var diyorlar ama ben bilmem.
En son aldığım albüm Gülben Ergen’indi. Kaset.

Gerçi onu ablam almıştı ben Ragga Oktay istemiştim.

Ben hiç albüm almadım.

Dil okulları çok pahalı be.

Bizde para yok.

Şu sakal ve dar pantolon modasının geçmesini dört gözle bekliyorum.

Kubbe işi benim hoşuma gidiyor.

Üsküdar da her yer yokuş canımı sıkıyor.

Artık duvara poster asma yaşını geçtim bundan sonra duvara bir şey asacaksam önce bi çerçeve 
ayarlamam gerekiyor.

Fizik eskiden havalı bir şeydi çünkü evrenin sırlarını çözmek falan ama baya bir süredir hiçbir gelişe yok keşfedilmesini umdukları şeyleri keşfedebilmek için milyarlar harcadılar fakat elde yine yeni bir şey yok.

Üzdü.

Bu arada Modern Family yine eski tadını vermeye başladı.

Sevindirdi.

Sahile ne zaman insem “ulan aslında yüzerek karşıya çok rahat geçerim” diyorum.

Merak ediyorum çatısı olmayıp terası olan binalarda teras da neden çakıl taşı var.

                                                                                                     Sövgülerle



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder