17 Temmuz 2014 Perşembe

Kişiliğinizi Test Edin

Evet sizler için yorulmadık, yılmadık, üşenmedik bir kişilik testi hazırladık. Bu testin sonunda sizin nasıl bir kişiliğe sahip olduğunuzu da gözler önüne serdik. Eğer sizde acaba ben nasıl biriyim, arkadaşlarım beni nasıl biri olarak görüyorlar, insanlar üzerinde nasıl bir izlenimim var diyorsanız bu testi kesinlikle uygulamalısınız! Teste başlamadan önce kağıt ve kalemlerinizi hazır edin. Şimdiden kolay gelsin!


Sabah yolda yürürken bir kaza gördünüz ne yaparsınız?

a)      Hemen 112’yi arar ambulans gelene kadar ilk yardım kursunda öğrendiklerimi uygularım.
.
b)      Telefonumla videoya çekip haber ajansına satarım.

c)      Olay yerinden tüyerim. (şimdi şahit falan yazarlar hiç uğraşamam)

d)     Ulan trafiğin anasını s…niz anasınıııı diye sitem ederim.




Ünlü bir yönetmen sizin hayatınızı bir filme uyarlamak istediğini söyledi sizce filminiz hangi türde olurdu?

a)      Biraz acıklı, biraz komik bir film olurdu.

b)      Tam bir trajedi.

c)      Film istemem ben roman olsun roman (ille de roman olsun ister çamurdaağn olsun beyaa)

d)     Bol ekşınlı anladın sen onu hadi hadi.



Aynada kendinize baktığınızda ne hissediyorsunuz?


a)      Sıradan.

b)      Saçlarımı yıkamam gerektiğini.

c)      Göremiyorum! Göremiyorum! (anam beni vampir doğurmuş yaralı anam yarasa anam)

d)     Cinayet sebebi olduğumu.



Dünyaya bir virüs yayıldı ve nüfusun 10/9’u zombi oldu, siz de 10/1’lik kısımdasınız ne yaparsınız?


a)      Benim gibi insanlar bulup güvenli bir barınakta yaşarım.

b)      Walking Dead’ı seyretmeye başlarım.

c)      Valla strese falan hiç katlanamam gider kendimi bir zombiye ısıttırırım.

d)     Tüm zombilerim üstlerine benzin döker yakarım!



İnşaat ustası yere 20 lira attı  ne yaparsınız?


a)      Derhal orayı terk ederek şikayette bulunurum.

b)      Götü duvara dayayarak alır kaçarım.

c)      Acık daha at derim.

d)     Üstüne benzin döker yakarım! Ne, ne var belki o da zombidir! Değilse daha pis yakarım ama!


Hesabına olan bir halı saha maçını kaybettiniz maç sonrası tutumunuz ne olur?


 a)   Kazanmakta var kaybetmekte hesabı öderim.

b)      Mecburen öderim.

c)       “Kim getirdi bu kova kaleciyi yuuaaa!” der hesabı öderim.

d)      Diğer arkadaşlara katılıyorum ben de hesabı s*ke s*ke öderim.



Son olarak hoşlandığınız kişi sizi bir yemeğe davet etti ne yaparsınız?


a)      Gitmeden önce bir şeyler atıştırır yemek sırasında da güzel bir şekilde muhabbet ederim.

b)      Yemeğin Alman usulü olması için Allaha dua ederim

c)      Yemeği yedikten sonra tuvalete gider gibi yapıp tüyerim. (amaan boş ver bana hoşlandığım kişi mi yok sanki hem yemek beleşe geldi)

d)     Düşünemedim! Oyşh!




Evet tebrikler testi başarı ile bitirdiniz şimdi ise sonuçlara geçelim isterseniz.

A’lar çoğunlukta ise: Sen varya sen, sen ne pislik, ne gıcık, ne itici bi insansın. Büyük ihtimalle de asosyal bir şeysin. Keşke bu testi hiç hazırlamasaydım da sen de buraya hiç gelmeseydin. İTİCİ!


B’ler çoğunlukta ise: Evet canım kısa ve öz, herkes gibi sende küçükken sarışındın. Normal olmaya devam et seni böyle seviyoruz.


C’ler çoğunlukta ise: Seni bir yerden tanıyorum ama nerden tanıyorum bak bilemedim. Aslında sen bizim içimizden çıktın sen bizlerden birisisin. İletişim becerilerinde yüksek maşallah civanım yolun açık olsun.



D’ler çoğunlukta ise: ADAM be ADAM. Sen doğru bildiğini yapan, dobra olan, içinden geldiği gibi hareket eden, yapmacılıktan uzak, dürüst bir insansın. Biraz hayvan olsan da seviyorum be seni.


*Dilerseniz testinizin sonuçlarını yorumlar bölümünde paylaşarak hepimizi şaşkına çevirebilirsiniz!


                                                                                              Sövgülerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder