9 Şubat 2013 Cumartesi

Demet Akalın



MERHABA

-Çok üzgünüm hem de öyle böyle değil. Kaç gündür kendimde değilim nasıl olur hala aklım almıyor bazı geceler kendimi tuvalette ağlarken yakalıyorum çok utanıyorum sonra.

-Yemeden içmeden kesildim Sibel Can diyeti uygulamış gibi oldum ya da Mesut Yar eski pantolonlarım bol gelir oldu kemerime ekmek bıcağıyla yeni delikler açmak zorunda kaldım, doktordan iş görmez raporu aldım okula gittim “sömestırdayız defol git lan” dediler koşarak uzaklaştım.

Bunu bana nasıl yaptın Demeeet!
-Peki neden mi? Şeyyy nasıl söylücem bilemiyorum ama söylüyorum gitsin Demet Akalın yüzünden ahh Demet ahh yaktın beni hayallerimi çaldın aldın benden, bunu bana nasıl yaparsın senin bana verdiğin mini konserlerin hepsi yalanmış meğerse, o tatlı gülüşlerin, enseye şaplak şakaların, bilek güreşindeki o acımasızlığın, maçlarda beraber rakibe ettiğimiz küfürler hepsi yalanmış…

-Hatırlarmısın hani taksimde seninle yürürken biri bana laf atmıştı sende onun ağzını burunu kırıp üşümeyeyim diye ceketini bana vermiştin ahhh ulan o zaman anlamam gerekiyomuş.  Üzülerek söylüyorum Demet Akalın hermafroditmiş!  Evet bende ilk başta" tabi olm hemde afrodid’in dibi hastayım sana demeeeet" demiştim ama afrodid ile hermafroditin hiçbir alakası yokmuş bu bi tür Allah vergisi bişeymiş.

-Şimdi ne mi bu hermafrodidlik şöyle özetleyebilirim her iki üreme organınıda bulunduruyolarmış yani isteseler kendi işlerini kendileri görebiliyorlar tabi Allah vergisi yapıcak bişey yok ama bu Demet Akalının başına gelmek zorundamıydı şimdi ben nasıl bi daha kliplerini izlicem nasıl fotomontaşla kendimi onun yanına koyucam nasıl rüyalarımda görücem onu.

Gerçeği öğrendikten sonra ben
-Ama hacı demet akalında da şimdi hepimiz kabul edelim hafif bi sertlik vardı böyle kodumu oturturum tarzında kafası atınca konsere gelenleri falan fırçalamasını düşün hafif bi abi havası da vardı ama aklıma böylesi hiç gelmezdi üzdün beni Demet depresyona girdim atarax kullanır oldum.

-Saçlarımı yine senin sevdiğin gibi 3 numara yaptırdım hatırlarmısın ben böyle kestirince yanıma gelip aniden “ne haber lan kel” diye şaplatırdın ya sonra beraber gülerdik sonra sen yine vurunca ben ağlardım sende kendine çay koyardın ya ahhhhh!

-İşte böyle moralim çok bozuk ama olsun ben Demet Akalını her zaman sevicem Demet bir, Serdar Ortaç iki, Yıldız Tilbe üç, Justin dörttür benim için Demet Akalını tek geçerim sonsuz saygılar ve hepsine başarılar.


*Lady Gaga içinde aynı şeyi söylüyolarmış neyse ben intihar etmeye gideyim o zaman oldu çok iyi bakın kendinize hermafrodit falan olmadığınızdan emin olun bu işin şakası olmaz!


                                                                                                                     Sövgülerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder