1 Mart 2013 Cuma

Acıklı Kovana Çomak Sokan Kız


MERHABA

-Seni anlamıyorum facebook'a twitter'a sürekli acıklı hayatını yazan kız. Anlayamıyorum beni mazur gör.  Keşke ne yaptığını anlayabilsem ama inan ki çok kere çok denedim bir türlü anlayamadım seni.

-Beni en çok üzen ne biliyomusun? Yaşın, boyun, kilon, yüzün.... Hiçbirine bakmaksızın alınıyorum....Yazdıklarına alınıyorum gözüme ilişip okuyunca sanki bana yazdığını zannediyorum. Ben neden bu kıza bu kadar acı çektirdim allahım deyip intihara meyil ediyorum. Senin yüzünden konuya komşuya kaç defa rezil oldum haberin var mı yar?

"göt two b tüm genç kızların rüyası... Tabi erkeklerinde
"
-Yok tabi nerden bileceksin? Ben kafamı yastığa gömüp hüngür hüngür ağlarken sen yine acı çekiyosun çünkü. Arkadaş sen ne acısı çekiyosun da hiç bitmiyo.  Sürekli bi hüzün, sürekli bi melankoli, sürekli olmayan sevgilin seni terk ediyo.... Sapık mısın lan sen?

-Alınıyorum sayın seyirciler!

-Yapma, etme, yazık günahtır bana. Ben böyle olsun istemedim. Ben seninde herkes gibi mutlu olmanı istedim kötü mü ettim? Bak senin için göt2b aldım. Doktor kullasın dedi iyileştirmiyo ama ismi çok güzel dedi. Bide modern tıp senin tedavini bulamadı doktor da bana mübarek bi hocanın numarsını verdi randevu aldım hadi kalk gidelim.

-Cinci hoca geldi her türlü hastalık, bela, kem göz temizlenir 05385227....

-Sen gelmeyince hoca seni yok yazdı durduramadım. "Nerde?" diye sordu bende "Hocam biraz rahatsızmış evde zor zahmet acı çekiyo" dedim. Senin yüzünden yalan söyledim günaha girdi kavaşe!

yetmedi mi çektiğin acılar?
-Bu kadar çekecek ne acı var abe güzelim çekme bırak, boşver. Acı çekmediğin zaman boşa geçicek diye üzülme onun da çaresini buldum beraber kuaför salonu açıyoruz. Sen içerde saç keserken, postij yaparken, aynada bıyıklarını alıp ağda yaparken bende kapının önünde fedailik yapıcam damsız kimseyi içeri almıcam. Takım elbise bile diktirdim he de be gülüm.

-Bunuda mı beğenmedin illa evde kendi kendine triplere girip acı çekiceksin yani. Şırfıntı! Özür dilerim. Kusura bakma birden çok sinirlendim ama ne yapabilirim sen öyle şeyler yazınca istemsizce üstüme alınıyorum her şey benim yüzümden, hayatın sanki benim yüzümden mahvolmuş hissine kapılıyorum.

-Madem bu kadar acı çekmekte ısrarcısın o zaman telefonları değişelim öyle daha iyi acı çekersin full çekersin hatta. Neyse seni acılarınla baş başa bırakıyorum acıklı kız kendine çok iyi bak.... Kezbanım....




                                                                                             Sövgülerimle










 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder