7 Mayıs 2013 Salı

Bilirkişi

Merhaba!

-Aklıma son zamanlarda takılan bir şey var. Sürekli olarak televizyonda, gazetede gördüğümüz okuduğumuz haberlerde hep bi: bilirkişi, bilirkişi raporu, bilirkişi heyeti var. Ne oluyor canım bu bilirkişi? Sen kimsin be adam? Sen beni biliyomusun bi bak bakayım hııı?

-Daha önceleri "Mal Müdürü" vardı beynimi zorlayan çok şükür onu atlattım ama bu sefer de bilirkişi çıktı. Çok esrarengiz gibi duruyor BİLİRKİŞİ da da da daan! Her şeyimi biliyosun be mübarek?

-Aslında bilirkişi olmak çok eğlenceli olsa gerek düşünsene her şeyi biliyosun mesela bakkala gidiyosun

 +Ekmek kaç para? Dur dur söyleme ben biliyorum 1 lira 1 lira dimi bildim 1 lira hahahah bilir kişiyim oğlum ben ne sandın boru mu beee heheyyt hadi sende işini çabuk bitir akşama doğru senin oğlan hastalanıcak ona göre, dışarı çıkarken de sıkı giyin rüzgar esicek rüzgaar. Bilirkişiyiz öyle boş konuşmuyoruz dinle sen beni bak görürsün dediklerim bir bir çıkıcak.

-Bu bilirkişiler asla aç kalmazlar en kötü bi falcı dükkanı açarlar gelene geçene fal bakarlar müşterileri de çok olur bunların herkes bilirkişiye fal baktırmaya gider...
+Sana kabaran bişey var benden söylemesi.
-Ohaaa resmen bildi ay bu bilirkişi falcısı ne iyiymiş yaaa.

-Bilirkişilerin eşleri çok şanslı bence, en ufak sorundan en büyük soruna kadar danışacakları birisi var.

-Ben bilmem eşim bilir. (Bilirkişinin eşi)

-Ama tabi her güzel şeyin bi süre sonra mutlaka cıvkı çıkar bilirkişilerinde cıvkı çıkmasına az kaldı sayılır. Görüceksiniz yarın öbür gün bilirkişilerin evlerinin kapısının önlerinde mahallenin gençleri kuyruk olucaklar "Abi banko maçın var mı abi?", "Abi maç söyle bilgisayarımı satıp basıyım abi.", "Abi yengede iyiymiş bu gece sizde kalıyım mı abi?" gibi diyaloglar yaşanılacak demedi demeyin bilirkişi değilim ama iddaa ediyorum olur.

-Yalnız işin kötü tarafı bu adamları tersiliyemezsinde "Çok biliyosan gel sen yap" diyemezsin gelir, yapar, gider öyle g*t gibi kalırsın sende.

-Size çok kötü bi haberim var.
+Biliyorum.
-Sende iyice b*kunu çıkardın ama bari söyleyeydim de hevesim kursağımda kalmasaydı.

- "Bildiğim tek şey hiç birşey bilmediğimdir." Konfiçyüs

-"Yukarda ki arkadaş gibi saçmalayacak değilim." Bilirkişi.

-Neyse diyeceklerim bu kadar sanırsam. Bilirkişilere kıl oldum diyebiliriz onlarla işim henüz bitmedi okuyup büyük adam olduktan sonra tekrar görüşücem onlarla o zamana dek esen kalın.


                                                                                            Sövgülerle





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder