2 Eylül 2012 Pazar

Otobüsmüllah


-Geçenlerde yine otobüse binmişsin! Bak bu kaçıncı? Durmadan biniyosun bağımlılık yaptı bu sana. Hiç bana kaşını gözünü oynatma “yok ben bağımlı değilim abi istediğim zaman bırakırım” gibi bakma bırakamıyosun işte. Senin acil düzelmen gerekir. Anlamıyorum nesini sevdin ki şu otobüslerin, sıkış tepişliğini mi sevdin, o iğrenç kokusunu mu sevdin , yoksa muavinin getirdiği abur cuburları mı? Söyle hangisini sevdin ulan! Oğlum mesele abur cubursa bende alırım sana, bi abur cubur için buradan taa malatya’ya, tokat’a gidilir mi kafayı mı yedin sen?

-Tamam bende severdim otobüsleri başlarken besmeleyle sonra radyodan şarkı türküyle devam ederdin ama artık yok oğlum öyle yolculuklar. Şimdi televizyon zımbırtısı var bütün koltuklarda millet kulaklığı kafaya geçiriyo bütün yol öyle gidiyo. Bak bunlar hangi yolun yolcusu olduğunu sen daha iyi bilirsin, boş iş bunlar bırak bu işleri ben sana başka meşkale bulurum.

-Haaa tamam yolları seviyosan sana bi kamyon alalım kamyoncu ol. Arkaya da en kral yazıları yazdırırız bak mesela “Azrail bile ayağıma gelicekse sen neyin tribindesin ?” ha nasıl olur mu? Bunu yazdırırız he de be.

-Yok yok belli sen vazgeçmiceksin bu işten. Bari yol kart falan al puan toplarsın beleşe gidersin keseni rahatlatırsın biraz. Öyle yap o zaman hem çok puan toplarsan bana da haber ver yengenle bizde geliriz seninle malum düğün dernek ayları. Sen öyle yap o zaman tamam mı? Hadi sağlıcakla kal pis pis de sırıtma hadi bakıyim.



                                                                                                             Sövgülerle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder